هوش مصنوعی یک دشمن یا یک دوست در لباس مبدل؟
نوشته شده توسط : ساسان

هوش مصنوعی یک دشمن یا یک دوست در لباس مبدل؟

دو تا سه ماه گذشته برای من یک ترن هوایی بود. مخصوصاً زمانی که برادر 19 ساله من از نداشتن آینده وحشت کرد. مانند بسیاری از مردم، من در ابتدا وقتی در مورد ChatGPT، DALL-E و دیگر هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) وارد بازار شدم، ترسیدم. به عنوان یک تولید کننده محتوا، نگران بودم که شغلم به زودی منسوخ شود. و سپس اخبار #اخراج در شرکت های بزرگی مانند گوگل و مایکروسافت آمد. حالا که نفت سفید را به ترس سوزان ما اضافه کرد. با این حال، مشاهدات بیشتر دلیل واقعی را نه هوش مصنوعی بلکه سرمایه بود (Forbes, 30 1 2023)

پس از استفاده از تمام illustrator، فتوشاپ و ChatGPT نیز، یک پاسخ ساده برای همه این ترس‌های برانگیخته وجود دارد، "هوش مصنوعی کار شما را ساده می‌کند اما نمی‌تواند آن را برای شما تمام کند". به شما ایده ها، مطالب، مثال ها، پیش نویس ها می دهد اما چه کسی قرار است احساسات و شخصیت را در آن قرار دهد؟ در نهایت برند شما فقط می تواند توسط شما نمایش داده شود، ممکن است به شکل تصویر، آهنگ، شعر یا ویدئو باشد.

علاوه بر این، همه از بسیاری از ابزارها و برنامه های هوش مصنوعی موجود که می توانند کار ما را آسان تر کنند، آگاه نیستند. در تجربه کار برای یک شرکت بزرگ، متوجه شدم که بسیاری از آنها هنوز در تنظیمات و روش های قدیمی کار می کنند. به عنوان مثال، در دنیای ظروف القایی هنوز هم شرکت هایی وجود دارند که به سوزاندن چوب برای ایجاد آتش و سپس پخت و پز اعتقاد دارند.

بنابراین، هنوز زمینه های زیادی برای پوشش دادن، چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن، و چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد. ما همیشه به افرادی نیاز خواهیم داشت که شکاف های تجربه و دانش را پر کنند. و بیایید بگوییم که هوش مصنوعی می تواند محتوایی را که ما در تمام روز می نویسیم در کمتر از یک دقیقه به پایان برساند. خوب، این یک خبر عالی است! این به ما زمان بیشتری می دهد تا روی چیزهای دیگر تمرکز کنیم، مانند جمع آوری حقایق بیشتر برای افزودن به محتوا.

ساده است: همان‌طور که نسل‌های قبلی از ماشین‌آلات می‌ترسیدند و از اینکه شغل خود را از دست بدهند وحشت داشتند، در نهایت خودشان را ارتقا دادند و توانایی کارهای خیلی بیشتری پیدا کردند. هوش مصنوعی را می توان به روش های بسیار خوب استفاده کرد، و به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی ایده دیگری است که از مغز انسان می آید! انسان!

انسان ها همیشه نیروی محرکه نوآوری و پیشرفت خواهند بود. بنابراین، از هوش مصنوعی نترسید. از آن به عنوان ابزاری برای افزایش خلاقیت و بهره وری خود استفاده کنید و به یاد داشته باشید که مهارت ها و تخصص شما هنوز در عصر هوش مصنوعی ضروری است.





:: برچسب‌ها: هوش مصنوعی , دوست ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: